تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه file4sell ارائه دهنده فایلهای کاربردی و مفید در کلیه رشته های علوم پزشکی (پزشکی، پرستاری، دندان پزشکی،داروسازی و...) و روانشناسی (بالینی، عمومی، تربیتی و ...) می باشد.


کتاب زبان بدن


زبان بدن چیست؟

زبان حرکات بدن یعنی با زبان بی‌زبانی سخن گفتن.

این زبان نه‌تنها در ارتباط با اشخاص و روابط عاطفی کارآمد است بلکه در مسائل اقتصادی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. زبان حرکات بدن در تجارت نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. بطور کلی می‌توان گفت این زبان کلید اصلی ارتباطات است.

چرا زبان بدن را یادبگیریم؟

دلایل بسیاری برای یادگیری زبان حرکات بدن وجود دارد، از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

برای درک این موارد به توضیحات زیر توجه نمایید:

حرکات بدن افراد با ما سخن می گوید.ما بوسیله حرکات ولحن کلام خود میتوانیم دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم. می‌توان رفتارهای مشتریان را بررسی کرده و پیامهایی که از طریق رفتار و حرکات خود به ما می‌دهند را رمزگشایی نمود. حتی در روابط عاطفی و زناشویی می‌توان از این مورد استفاده کرد و پیام‌های طرف مقابل را بهتر درک نمود. زیرا رفتار های دیگران و نحوه قرار گرفتن بدن آنها احساساتی را بروز می‌دهد که در حالت عادی فرد آنها را بروز نمیدهد. در محیط کار میتوان از سیگنال های غیر شفاهی اطرافیان برای شناخت و مدیریت بهتر روابط بین همکاران و کارمندان زیر دست استفاده نمود.
با استفاده از شناخت زبان حرکات بدن میتوان علائم دروغگویی را در فرد دریافت و افراد دروغگو را تشخیص داد و در کل اسرار ذهن فرد را کشف کرد.

توضیحاتی پیرامون کتاب

این کتاب هر جزء از زبان حرکات بدن را به طور جداگانه بررسی نموده است . البته ارتباط غیر کلامی یک فرآیند پیچیده است که شامل انسانها ، کلمات ، اصوات و حرکات بدن می‌شود. این کتاب سعی نموده به خواننده دید وسیعتری از ارتباطات با سایر انسانها بدهد، تا شاید او درک عمیق تری از سایرین و همچنین از خود بدست آورد.

این کتاب در ابتدا به منظور یک راهنما برای بازاریاب ها (فروشنده‌ها) مدیران فروش و مدیران اجرایی تدوین شد و در ده سالی که تحقیقات و گردآوری آن طول کشید ، به نحوی گسترش یافت که هر فردی ، صرف نظر از حرفه یا موقعیت اجتماعیش ، بتواند در جهت ایجاد درک بهتری از پیچیده‌ترین رویداد زندگی، یعنی برخورد رو در رو با دیگران، از آن استفاده کند.

این کتاب چکیده ای از یافته های دانشمندان رفتارگرا در مورد ارتباطات غیر کلامی تا آن زمان است .

چارلی چاپلین و بسیاری دیگر از هنرپیشگان فیلم های صامت پیشگامان فنون ارتباط غیر کلامی بوده اند. خوبی و بدی هر هنر پیشه‌ای مستقیماً به این نکته بستگی داشت که تا چه حد قادر باشد برای برقرارکردن ارتباط موثر از ایما و اشاره و دیگر حرکات و علائم جسمی سود جوید.

 

بخش‌هایی از فصل اول کتاب

اغلب پژوهشگران کلاً بر این عقیده‌اند که ارتباط کلامی عمدتاً جهت تبادل اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال آنکه ارتباط غیرکلامی جهت تبادل حالات میان – فردی و در برخی موارد به‌عنوان بدلی برای پیام‌های غیرکلامی بکار گرفته می‌شود. به‌عنوان نمونه یک زن می‌تواند به مردی نگاه عاشقانه بیندازد و به‌این‌ترتیب بدون بازکردن دهان خود پیامی بسیار واضح به او بدهد.

جالب اینجاست که انسانها به‌ندرت از حرکات و اشارات خود که می‌توانند گویای روایتی متفاوت با بیان او باشند، آگاهی دارند


مبلغ واقعی 21,026 تومان    22% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 180

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • میکروبیولوژی پزشکی جاوتز

فروشگاه file4sell ارائه دهنده فایلهای کاربردی و مفید در کلیه رشته های علوم پزشکی و روانشناسی می باشد.